Sunday, June 15, 2008

Svarte Fabers tegnestifter!

Med trykk på Fa. Det var Bestemors kraftuttrykk. Ikke dårlig for en dannet dame.
Denne LOen er til utfordring 75 på http://colorcombosgalore.blogspot.com/ Min første der. Kanskje det blir fler. Det vil tiden vise.

Det er foreløping inget bilde fordi printeren min er til reparasjon. Veldig irriterende. Det er så mye mer inspirerende å scrappe helt nyprintede bilder. Forøvrig tror jeg ikke jeg noensinne kommer til å håndsy så mye på en LO; det tok en evighet!
Bildet jeg skal ha her er dette:

(This LO is for callenge #75 at color combo galore. It's photo-less as my printer is being repaired., but I do have a specific photo in mind for it; Portrait photo of my Grandmother)

1 comment:

Unknown said...

the stitching is awesome! lovely photo of your grandmother.